Նախորդ նյութերից մեկում ես նշել էի մի կայք,որտեղ կարելի է գրել հումորային նամակ Ձմեռ Պապիկին:Ես փորձեցի գրել իմ նամակը,և ինձ թվում է հաջող է ստացվել:Ահա և իմ նամակը:

                                                   Նամակ Ձմեռ Պապիկին

Բարև իմ շա՜տ սիրելի ձմեռ պապ... Իմ անունը Vcho է: Ի դեպ, ի գիտություն Ձեզ, ես 15 տարեկան եմ: Չնայած իմ տարիքին, ես այնուամենայնիվ հավատում եմ որ դու կաս և գոյություն ունես իրականում, ասեմ ավելին, ես համոզված եմ, որ դու այժմ կարդում ես այս նամակը: Իմ մայրիկը շատ ջղային անձնավորություն է, նա չի թողնում որպեսզի ես քեզ նամակ գրեմ, այդ իսկ պատճառով այժմ ես նստած եմ տուալետում, ուր ինձ ոչ մեկ չի գտնի, և Ձեզ եմ գրում այս նամակը: Մայրիկս ինձ թույլ է տալիս, որ դրսում զբոսնեմ մինչև 01:00-ը: Երբեմն պատահում է այնպես, որ ես իմ մայրիկին չեմ լսում և ջղայինացնում եմ, իսկ նա այդ պատճառով իմ վրա է նետում գդալը, ինչը թարսի նման նետելիս միշտ դիպչում է իմ ոտք-ին =( Մի անգամ ես էլ չդիմացա և նրան ասացի՝ « վախ հորս արև »:

Իմ հայրիկը մասնագիտությամբ ծրագրավորող է և երբ վատ տրամադրությամբ է վերադառնում տուն, նա բարձրաձայն գոռում է, « այ համբալ »: Եւ դա դեռ հերիք չէ, ինձ միշտ ստիպում է որպեսզի սարքեմ նրա փչացած լամպուշկան: Իսկ քանի որ ես ոչինչ չեմ կարողանում սարքել, ինձ մոտ միշտ աշխատանքի արդյունքում բաստուրմա է դուրս գալիս: Այդ ժամանակ նա էլ ավելի է բարկանում և արգելում է ինձ խաղալ իմ ամենասիրելի՝ էշ մլիցա խաղն իմ ընկերների հետ: Չեք հավատա, բայց սա դեռ ամենը չէ: Հայրիկս ինձ համար Ածական է հորինել, և իմ անվան՝ Vcho-ի փոխարեն ինձ ծաղրելով անվանում է՝ Ronni: Չեք պատկերացնի թե ինչպես եմ ամեն անգամ ես վիրավորվում, երբ նա ինձ Ronni է անվանում :( Մի խոսքով հարգելի Ձմեռ Պապիկ, եթե դու լակոտ չես, ուրեմն համոզված եմ, որ լիովին կհասկանաս ինձ ինչպես՝ ալկաշ. Հարգելի ձմեռ պապիկ, իմ թուշ , խնդրում եմ քեզ, տար ինձ քեզ մոտ, իսկ եթե դա հնարավոր չէ, ապա աղաչում եմ ուղարկիր ինձ համար նվեր՝ գդալ.
Ի դեպ, քիչ էր մնում որ մոռանայի, խնդրում եմ քեզ այնպես արա, որ բոլոր իմ հարազատներն ինձ այնքան շատ սիրեն, որ հաճախակի գումար տան, որպեսզի ես դրանով գնեմ ինձ համար՝ պիվա: Սիրելի Ձմեռ Պապ, դու իմ ամենավերջին հույսն ես: Խնդրում եմ հուսախաբ չանես, և գաղտնի այցելելով մեր տուն, ամանորյա տոնածառի տակ ինձ համար կդնես՝ ոչ մի բան: Հարգելի Ձմեռ Պապ, հասկացիր ինձ ինչպես՝ ալկաշ : Եթե դու չկարդաս այս նամակը, կամ այն քեզ չհասնի, ապա իմացիր որ ես՝ կմեռնեմ: Եւ մի՛շտ հիշի՛ր, որ ես հավատում եմ քեզ իմ՝ թուլա ...;)
Սիրելի Ձմեռ պապուն՝ Vcho-ից:

Categories:

Leave a Reply